E-book „No stress”

DOŁĄCZ DO LISTY ZAINTERESOWANYCH E-BOOKIEM

Co daje zapisanie się na listę?

  • Będziesz na bieżąco informowany/a o postępie prac nad powstaniem e-booka.
  • Będziesz mieć realny wpływ na jego finalną formę.
  • Jako pierwszy/a otrzymasz fragmenty e-booka, by móc zdecydować, czy taka forma przekazywania wiedzy i treść Ci odpowiadają.
  • Otrzymasz możliwość nabycia e-booka w przedsprzedaży.
  • Otrzymasz najlepsze warunki zakupu – w tym mocno obniżoną cenę, która już nigdy się nie powtórzy.
.

Skąd pomysł na tego e-booka i czego się z niego dowiesz

  • „Ale się zestresowałam”
  • „Czuję jak mi żołądek ściska”
  • „Jest stresik, co?”
  • „Zawsze się stresuję w takiej sytuacji”
  • „Byłam dobrze przygotowana, ale zeżarł mnie stres”
  • „Przed rozmową kwalifikacyjną czułem, jak mi ściska żołądek, a w głowie pojawia się czarna dziura”…

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kogo nigdy stres nie sparaliżował przed jakimś ważnym wydarzeniem, wystąpieniem, prezentacją na studiach czy w pracy, rozmową kwalifikacyjną na wymarzone stanowisko, egzaminem z nielubianego przedmiotu, trudną rozmową z szefem/współpracownikiem/podwładnym/partnerem/nauczycielem (niepotrzebne skreślić), powrotem do pracy po dłuższej nieobecności, czy pierwszymi dniami w nowej firmie.

Jak widzisz sytuacji, w których stres może nam pokrzyżować plany, jest całkiem sporo, a i tak nie jest to skończona lista. Musisz wiedzieć, że stres jako taki jest nam w życiu potrzebny i może być naszym sprzymierzeńcem. To on napędza nas do działania i sprawia, że nasz organizm wchodzi w tryb „pełnej mobilizacji”.
O ile wiemy jak go oswoić i dobrze wykorzystać.

W tym e-booku:

  •  pokażę Ci, jak zapanować nad stresem w trudnych sytuacjach;
  •  wyjaśnię Ci, skąd się bierze stres i za jakie mechanizmy odpowiada;
  •  wprowadzę Cię w zagadnienia pewności siebie w sytuacjach stresujących;
  •  przybliżę Ci sekrety mowy ciała i jej wpływu na stres;
  •  zdradzę Ci kilka trików na „zhakowanie” mózgu w trudnych sytuacjach;
  •  wytłumaczę Ci, dlaczego warto do siebie i o sobie mówić dobrze;
  •  pokażę Ci, jak przerwać spiralę stresu;
  •  omówię sprawdzone i skuteczne techniki relaksacji – również te do zastosowania „na już”;
  •  przedstawię Ci wreszcie praktyczne instrukcje oswajania stresu krok po kroku, w konkretnych sytuacjach;

Dzięki pracy z e-bookiem stworzysz swoją własną, indywidualną i dostosowaną do Twoich potrzeb strategię radzenia sobie ze stresem.

Będziesz mieć zawsze pod ręką skuteczne metody, techniki i gotowe recepty na zapobieganie i minimalizację stresu oraz sprawdzone sposoby relaksacji na wypadek stresu oraz na co dzień.

Będziesz bardzo dobrze wyposażony/a w narzędzia, dzięki którym to wreszcie Ty przejmiesz kontrolę nad stresem w trudnych sytuacjach, a nie on nad Tobą!  

Pamiętaj, że efekty, jakie ostatecznie uzyskasz, zależą tylko od Ciebie – ja daję bardzo konkretne narzędzia, metody, rozwiązania i wiedzę które pomogą Ci oswoić stres. Dopóki jednak ich nie zastosujesz i nie zaczniesz z nich regularnie korzystać – nic się nie stanie.
A tego przecież nie chcesz, prawda?

Dlaczego ode mnie możesz się tego nauczyć?

Pamiętam, kiedy pierwszy raz stanęłam na scenie. To był casting do koncertu „Nie Tylko Złote Przeboje”. Marzenie
o tym, by śpiewać na profesjonalnej scenie, z profesjonalnymi muzykami dla ogromnej, jak mi się wtedy wydawało, publiczności, było na wyciągnięcie ręki. Serce waliło mi jak szalone, gardło ściskał ogromny stres, a słowa piosenki schowały się w zakamarkach pamięci. Przed oczami miałam pustkę, ręce były mokre od potu i całe ciało wydawało się krzyczeć: „Uciekaj!”.

Nie uciekłam
.

Wzięłam głęboki oddech, wolno wypuściłam powietrze i wyszłam na scenę. Nie było to moje najlepsze wykonanie. Trema wzięła górę i kilka fałszywych dźwięków popłynęło z mikrofonu. Byłam na siebie wściekła – czyżby paraliżujący stres przekreślił moje marzenie? Na szczęście dostałam szansę od muzyków i w 2009 roku po raz pierwszy mogłam założyć identyfikator z napisem „artysta”.

Tego, jak oswoić tremę i przygotować swój aparat mowy i całe ciało do wystąpienia, uczyłam się od aktorów, specjalistów od przemawiania, ekspertów od technik relaksacji i psychologów. Był to też ważny element studium wokalnego, do którego uczęszczałam przez kilka lat. Całą zebraną przez te lata wiedzę testowałam, sprawdzałam
i uzupełniałam występując na scenie
- najpierw podczas koncertów muzycznych, a potem jako trener, szkoleniowiec i wykładowca.

Wielokrotnie po wystąpieniach ludzie podchodzili do mnie i pytali, jak ja to robię, że potrafię zapanować nad tremą
i wydaję się być w ogóle niezestresowana (bo musisz wiedzieć, że oswojenie stresu nie oznacza, że on zniknie zupełnie!). Potrafię zapanować nad stresem w różnych sytuacjach – nie tylko, kiedy jestem na scenie, ale również podczas rozmowy kwalifikacyjnej (a musisz wiedzieć, że trochę ich na swoim koncie mam, ale to historia na inną okazję ;)), egzaminów, czy powrotem do pracy po dłuższej przerwie.

Jednak nie przyszło mi to od tak, bez wysiłku. Nauka oswajania stresu, tak by mnie nie blokował w ważnych momentach i nigdy więcej nie przekreślał moich marzeń i planów, zajęła mi lata i była dla mnie zawsze bardzo ważna.

Teraz moją małą misją jest pomagać innym ludziom oswoić stres, tak by nie hamował ich potencjału.

Jak to robię?
A no właśnie tak, jak jest to opisane w niniejszym e-booku. A teraz chodź, spróbujemy oswoić Twój stres.

A w oczekiwaniu na e-booka, zapisz się na listę zainteresowanych, żeby być na bieżąco i dostać rewelacyjną zniżkę na jego zakup 🙂

.