Zapraszamy na bezpłatny webinar

Jak wspierać pracownika doświadczającego kryzysu

Dobrostan psychiczny pracowników to jednocześnie ogromny zasób i wielkie wyzwanie dla organizacji, menedżerów i pracowników działów HR w czasach niepewności i szybko zmieniających się warunków. 

 

Coraz więcej osób doświadcza dziś przemęczenia, braku satysfakcji i poczucia sensu czy wypalenia, a próba rozwiązania tych problemów wyłącznie finansowymi narzędziami nie przynosi oczekiwanych rezultatów. 

Jak więc wspierać pracowników, by poradzili sobie z kryzysem skutecznie i co zrobić, żeby zbudować organizację kryzysoodporną opartą o zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne? 

 

Odpowiedź na te pytania otrzymasz na webinarze.

Podczas webinaru dowiesz się:

1

Czym jest kryzys i jak go rozpoznać, czyli co musisz wiedzieć żeby wspierać, a nie szkodzić

2

Czy kryzys dotyka tylko doświadczonych pracowników z długim stażem?

3

Sygnały alarmowe i symptomy, które mogą zwiastować kryzys

4

Konsekwencje kryzysu, czyli dlaczego warto zadbać o pracownika w trudnych chwilach

5

Pierwsza pomoc psychologiczna i model RAPID (rekomendowany przez WHO)

6

Jak rozmawiać z pracownikiem w kryzysie i czego NIE mówić

7

Kiedy zapewnić pracownikowi wsparcie zewnętrzne

8

Jak udzielać wsparcia, żeby samemu się nie wypalić

9

Organizacja kryzysoodporna, czyli jak zapobiegać kryzysom na poziomie zespołu i organizacji oraz budować zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne – dobre praktyki

Będzie również czas na sesję pytań i odpowiedzi.

Po webinarze otrzymasz przewodnik z narzędziami i dobrymi praktykami z zakresu wsparcia pracowników w kryzysie.

Dlaczego warto wspierać pracowników w kryzysie?

Kryzys, wypalenie wiążą się ze znaczącym spadkiem efektywności pracownika, mogą powodować rozregulowanie pracy całego zespołu, konieczność dłuższej nieobecności czy wreszcie skłonić pracownika do odejścia z pracy. Często w takiej sytuacji tracimy naprawdę wartościowych ludzi, bo wypalenie spotyka tych najbardziej zaangażowanych. Tymczasem udzielając odpowiedniego wsparcia możemy temu zapobiec, a nawet wzmocnić lojalność pracownika, który wie, że może liczyć na pracodawcę – nawet w tych trudnych momentach.

 

Ponadto zaopiekowany i dobrze przepracowany kryzys może być motorem napędowym do tzw. rozwoju pokryzysowego, czyli nie tylko powrotu do równowagi psychicznej, ale również poprawy funkcjonowania (w porównaniu z czasem sprzed kryzysu), wypracowania nowych, adaptacyjnych zachowań i narzędzi do radzenia sobie ze stresem i trudnościami oraz wzmocnienia odporności psychicznej. A to z kolei przekłada się na lepsze wyniki w pracy. 

 

Zatem wsparcie pracownika w kryzysie jest sytuacją win-win – dla pracownika i dla organizacji. 

 

Co zyskasz uczestnicząc w webinarze?

Dla kogo jest ten webinar?

Zapraszamy:

którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie wspierać pracowników w kryzysie. 

 

Data i miejsce

Możesz obejrzeć już teraz

Cały webinar został nagrany

Czas trwania: 1,5h

Bezpłatny dostęp do nagrania

Korzystając z poniższego formularza odbierzesz bezpłatny dostęp do nagrania webinaru

.

Prowadząca

Kasia Preidl – certyfikowana trenerka biznesu, certyfikowana konsultantka i coach kryzysowy z akredytacją Polskiego Towarzystwa Interwencji i Coachingu Kryzysowego. Ekspertka zarządzania stresem i pracy z emocjami. Uwielbia wydobywać z ludzi drzemiący w nich potencjał. Od 2014 roku szkoli i wspiera menedżerów w skutecznym i nowoczesnym zarządzaniu zespołami oraz trenerów w efektywnym i angażującym prowadzeniu szkoleń. Projektuje i wdraża programy z zakresu zdrowia psychicznego i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Wspiera kadrę menedżerską i przedsiębiorców w radzeniu sobie ze stresem, wyjściu z kryzysów zawodowych i biznesowych oraz realizacji celów. Pasjonatka żeglarstwa, podróży i odkrywania piękna otaczającego świata na własną rękę. Nigdy nie odmawia dobrej kawy i seriali kryminalnych.

 

Jeśli masz pytania, nie wahaj się napisać na kontakt@be-pro.pl